Liza: make it better and you

Kan först berätta att våran söta CREW/CARE-kompis lina är blond, för er som missat det.. och då menar jag verkligen BLOND.
Hon har tidigare sagt saker som "Vad är en laptop?" "Vem är Enrique Iglesias?" "Hur mycket väger ett kilo?" och så vidare :D

Så i alla fall idag efter skolan, var vi godissugna. Så vi drog till ICA kvantum... Lina som hade sin cykel gick med den, sen när vi väl kom in på ica stod vi på samma ställe säkert 10min och skrattade för att vi skrattade åt att vi inte kunde komma på vad vi ville köpa. När vi Ole-dole-doffat ett tag blev det Mjölkchoklad med Digestive, gooott:]

Så vi ställer oss i kön. Före oss står det någon random tjej som just köpt lösviktsgodis. Men det var gul-gröna påsar istället för våra vanliga Karamell Kungen-påsar..
- Hm, tänkte vi och bestämde oss för att kika lite närmare på den saken., Så vi gick till lösviktsgodiset, påsarna ägde.. Vi funderade ett litet tag där också om vi istället skulle köpa lösvikt men ångrade oss sedan och gick tillbaka till chokladen. Vi bytte ut våra små till en stor var, :] sen gick lina och betalade
Sen gick vi den oääändligt jobbiga och kalla vägen hem
Och när jag loggar in på datorn är det första jag ser från lina: HHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHa
jag : Va ?
Lina: HAHAHAHHAHHAHAHAHAHAH jag glömde cykeln HAHAHAHAHAHHHAHA
jag: HAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAAHAAHAHHAHA

Kylie Minogue>



nu är jag sur så jag orkar inte skriva

puss./L

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback