liza: och så vidare det vill säga

Idag har det varit skolan, sen kommit hem och suttit vid datorn ;]
yes, mycket ahr blivit gjort.. NOT.
 
Till på Måndag ska en deckare, som ska vara bra enligt våran lärarinna, lämnas in. Jag är då dock bara på min andra sida.. Inledningen just klar typ.
Men men, ska höra om jag får mer tid på mig!

Nu ska jag snart på innebandyträning. YESYES (L)
Men jag hittar inte mina shorts oturligt nog.. så det får bli jobbiga långbyxor:(
Och är inte säker på vars mina skor är heller.... Hur som helst. Att kunna vara med är viktigast, aight?

ska se om jag kan hitta mina grejor.

puss. /L

Usch, jag saknar solen!!!1
Kan inte snön försvinna så det blir sommar snart?

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback