liza: Ska jag säga så jobbigt detär med rubriker

Tredje inlägget idag.

Hej nu tänkte jag vara lite lugnare och säga att jag lyssnar på risigt gammal musik för stunden.
Just nu är det Backstreet Boys-Everybody(Backstreet's Back).
Haha, dock är den inte lika bra som jag minns den. Rösterna låter annorlunda nu när man är äldre.
Men helt OK (Y)

Så till helt annat ämne.... Någon som vill hitta på nånting med mig och Lina i helgen:)?
Hör av er 0767790290

Och så till ett annat ämne, nämligen dagen
Det mesta jag gjort är helt klart sitta och chilla vid datorn. Men jag har faktiskt också gjort smoothie. Skitgott!
Och ikväll har jag bara planer att duscha. Känner mig lite ofräsch som varit hemma hela dagen.

puss./L




Ingredienser;
Frysta blåbär
Vanlijyoghurt
Naturellyoghurt
Blåbärssaft
Glass

Ta av allt på måfå, jag tror ni kommer lyckas bra:)
Blanda bara ihop allt i en mixer eller dyliknande.


Kommentarer
Postat av: Angelica"Gicki"

Mums, Det såg faktiskt gätte gott ut"Mums":D:D

2009-03-20 @ 23:43:12
URL: http://gicki.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback