olivia: learning is a part of life, but i want to know it all

nej, nej och NEJ. Vår statistik har gått kriminellt mycket neråt, rakarns dedär.
Annars har vi ju iten skrive på hela dagen, jag får göra dagens första blogginlägg, grattis till mig, och det kasnke blir det ända eftersom vi har mer liv än att sitta vid datorn. (SKOJA) . Okej, men vi är för lata för att blogga, FÖRLÅT DÅ:(:(
Idag sov lina hos oss, vi gjorde trevligt niceiga saker men somna hyffsat tidigt för att kunna komma iväg på stan nångång. Vi var där typ halvtre.:$
Sen gick vi hem till lina men mamma kom och hämta oss typ på dirren för att vi skulle äta middag hos mormor och morfar, fett nice eller inte.
Ska typ till lina strax tro jag, kanske sova där och sen iväg tidigt imorrn på stan igen. Senare på dagen vet jag inte riktigt, säkert nåt trevligt iaf, vi brukar ju ha det. Iallafall när liza var hemma, OKI?? Vi får vara sadfaces när hon är borta nästanHELA sportlovetO;;O;O SLUTA

Nu: jag vill ha sommar, JAG VILL HA SOMMAR+?="="=!=?"?" vinter, sluta mobbas:(
/oliviaiaiaiaiaia♣

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback