olivia: start over again

BACK HOME!!!!!!! hehe  vår jätteäventyrliga, spännande resa har nu tagit slut, efter en lång och farofylld väg hem. Skoja, men vi åt faktiskt på max i boden, som är det max som ligger längst norrut, enligt "ett litet häfte om max" hehe. Sen såg vi också en bil med registringskylt som det stod 2cool4u på men bara emma såg den, och sen när vi försökte köra ikapp så gasa den typ på jättemycket, så vi hann inte::((:(:(U)(U)U)U)U)
men okehj, nu ska jag börja från början faktiskt.. OKE, jag gick hem som vanligtfrån skolan, för vi sluita så tidigt att jag inte behövde gå hem tidigare...(U) Sen for vi, jag emma matilda (som förövrigt har 1 besökare på sin blogg) pappa och albin i en bil, resten i den andra. Efter kanske en timme gjorde vi eytt väldigt spännande stopp i antnäs, spännande "by?" med typ en bensinmack.. sen fortsattte vi färden.. och kom fram efter kanske ytterligare en timme. såg direkt att de var ett väldigt randomplace, men vi gick till vår stuga/lägenhet, jag emma matilda dela stuga med sofia och sanna, de andra fick en annan.
Efter maten gick vi ock åkte i den enda backen där liften var igång, de va typ värsta jibberbacken me massa hopp, men vi ägde iaf. efter ett tag gick vi tillbaka och sen gick vi och BASTA!!!!!!!! ooh, spännande. Men först råka vi gå in på killarnas, men vi trpdde de va en allmän(A)(A)(A)A()A okej pinsamt, men de funka för sen hitta vi en tjejbastu. JUSTJA på vägen dit vsar det typ bara is så matilda ramla och slog sej typ överallt, stackarn. i bastun var det typ 100 grader, jag är seriös, så vi stanna inte alltför länge. restsen av kvällen dryga vi i strugan.
nästa dag gick vi och åkte hela dan, och på kvällen så gick vi och basta iegn!!!!!!!!! för det fanns så mycket saker att välja på att göra där, förstår ni.. men det var trevligt iallafall, satt där iltle längre nu när det inte var så varmt. senare såg vi en film, vulcano som handla typ om att det var en vulkan under los angeles elr nåt såntdär, man blev jättestörd på huvudpersonens dotter som typ inte kunde göra nåt själv, inte ens flytta sej från lava::O:::::::OO:O:O:O
idag åkte vi till typ 4, sen for vi hem.OOOH en mer spänannde resa får man leta efter"!!!!! Men som tur är, så har vi alla tre faktiskt videobloggat jätteseriöst, många videor är det kna jag lova. Där berättar vi noga om allting vi har varit med om, och vi har typ 300 bilder som komemr senare.
Nu kan jag säga som i min FINA videoblogg, CIAO
/olivia♣

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback