olivia: why do they wear hats?

VET NI VAD JAG HAR INSETT!?!??!?!?!?!? vi har bra statistik, och jag kan sägfa det utan att vara ironisk. Jagvet inte om vi har under 30unika besökare nnån av de senaste tio dagarna, och oftast är det drygt 30, upp mot 40 elr mer. DE ÄG!!!!! men med så många besökare, borde vi få nåra mer kommentarer, faktiskt, jag blir lite ledsen i ögat när jag tänker på de få kommentarer vi har.

lizaedman  \0767790290 säger:
ERIK HASSLE ÄR FUL
/ja, vi har intressanta saker att prata om på msn:)


Idag har det inte hänt så mycke, var RÅÅÅÅÅÅÅÅtrött i morse, fast jag ahr sove jättemycke i helgen. skumt. Men dagen gick fort, vi var hos lina sen och då hade vi ganska intressanta saker att prata om((A)(A)A(A)(A)8a0 haha på skolan också för den delen, vissa saker kunde inte väntas med att säga tills vi kommit hem till lina..
Ikväll var jag duktidukti och gjorde engelskan, de sög för jag orka verkligen inte med frågor om skolan i australien, men måste man så måste man.
nu sitter jag här och orkar inte göra nåt annatr. Längatr efter att nåt ska hända, du kan se till att det gör det? skulle vara trevligt iaf.

nu kan jag väl vara social och lägga ut lite bilder från helgens aktiviiteter
woho ! pimpis!
coola brudar in tha backe
max i boden!
antnäs! asså kommer ni ihåg när vi stanna och tanka där? och när matilda skulle gå ett varv runt bilen!?haha och att pappa försvann till et secret place, asså antnäs ägde! men de va typ ändå jättelänge sen, de är typ skumt känns som att det hände nyss.. Jag kom ihåg det så bra, vi hade farit ungefär halva vägen när monica behövde tanka.. jadu, goda minnen..
/olivia♣

Kommentarer
Postat av: Anonym

en kommentar...

2009-03-24 @ 00:14:31
Postat av: the twilight series



I wasn't exactly sure what she meant, but I smiled in apology, guessing that I must have offended her accidentally.



"So" she said slowly. "As long as I'm being...not smart, we'll try to be friends?"

"That sounds about right."


She looked down, staring intently at the lemonade bottle in her hands.

The old curiosity tormented me.

"What are you thinking?" I asked - it was a relief to say the words out loud at last.

She met my gaze, and her breathing sped while her cheeks flushed faint pink. I inhaled, tasting that in the air.

"I'm trying to figure out what you are."



I held the smile on my face, locking my features that way, while panic twisted through my body.







/ Midnight Sun aka Twilight från Edwards POV



http://thetwilightseries.blogg.se

2009-03-24 @ 00:38:31
URL: http://thetwilightseries.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback