you were my heaven.

Kom typ hem från campus för ett tag sen,
 vi hade match där mor rönnskär och vi förlorade med 3-4.
 Det gick INTE bra för mig men det kan ju bero på att jag typ inte har tränat på lääänge känns det som.
Måse typ börja fara ut och springa osv så att jag inte förlorar all kondition(a)
Igår kväll så var jag ju med Emma, Olivia, Liza och Dana hos emma och olivia,(vi skulle sova där) 
och vi såg på melodifestivalen och började typ gråta när vi såg vem som vann..
hon kommer ju skämma ut sverige alla andra länder kommer ju skratta;O
 men aja pallar inte bry mig men göre iaf men ja precis hahah

När melodifestivalen var slut så tänkte vi gå till jour lifs för att köpa cola, men när vi kom dit så vare stängt;O
vi trodde juh att dom fanns för att det är öppet ty hela natten...
Vi blev lite arga men sen kom Dana på att vi kunde gå till statiol men det tar typ år att gå dit och det var kallt så det gjorde vi inte.
När vi kom hem till dom igen så hade deras mamma hyrt några filmer så vi tog en av filmerna jag tror den hette "get smart ".
Alla somnade typ mitt i filmen eller jag, liza och dana somnade iaf.
När klockan var halv 1 så ringde mamma till mic och sa att jag var tvunen att afra hem;O det söööög men ja.

Ikväll så ska jag och tvillingarna chilla nån stans, tror det blir os mig. sen äre ju skola imorgon igen:( fast jag har sovmorgon :D är typ happy fast det bara är i en halvtimma(a)
Men nu ska jag draaa:)




fall for you-secondhand serenade



If I loose and fail ill be fine, im moving on

pusss/lina

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback