lina: where were you when everything happened?

Nu är jag äntligen hemma..!
Idag har jag varit på skolan och mitt schema på tisdagar är väl inte precis nått man kan skryta med.
Jag började dagen med läs och sen SO, då vi dessutom hade ett oförberätt förhör på revolutionerna, det gick väl ganska bra, svarade på alla frågor iaf(a)
  Efter de så hade jag matte, franska, lunch, engelska, då vi såg på en film (hökboet) som faktist var ganska bra för att vara en film man ser på skolan.
 Efter det så hade jag bara musik och svenska kvar, slutade klockan tre men det känndes som om dagen ALDRIG skulle ta slut;O

Just nu så sitter jag och tittar på gamla bilder från i sommras(måånga minnen dära!)
Herregud vad jag längar till sommaren;O 
Allt är så himla chill då, man behöver typ inte bry sig om nått.
Har också några saker som jag redan vet att jag ska göra i sommar och det är att fara till martinolofsson som är ett innebandyläger i ö-vik som säkert kommer äääga!.
Jag ska dit med Emma, Olivia och Liza (alltså hela careganget) och jag fattar att du blir väääldigt förvånad över det.
Efter martinolofsson så ska jag till umeå och bo där med careganget+dana(kanske) i typ några dagar.
Vi kommer väl chilla och träffa massa folk osv det kommer iaf bli riktigt kul. Sen är det väl massa andra saker jag ska göra också men vet inte vad,.(a)


många minnen från den dagen!:]

Ikväll så ska jag på innebandyträning på balder som nog är den sämsta hallen jag tränat i någon gång!
man kan typ inte köra nån övning för att det är för trånngt och ja inge roligt helt enkelt.
Efter träningen så ska jag nog bara vara hemma och typ inte göra nått tror jag(a)
Men skriver kanske senare.

Pussss/lina


Kommentarer
Postat av: nadia a.

tack :D allt bra?

2009-03-31 @ 16:44:14
URL: http://streetshero.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback