emma: and the days we lost

om 4,5 miljarder år är det slut. Då slocknar solen. Det stod i min fysikbok!!!!! Carpe Diem.

Jaja, idag har jag nog haft den värsta träningsverken I MITT LIV, efter broarna igår. Hur långt är det vi springer? 4 km? 4,5 km? knappt 5 km? Don't know men min tid blev i alla fall 23,57. I guess det var en rätt okej tid.

Idag har det inte hänt mycket alls, skall snart packa ihop mina saker och dra till pappa, efter att jag har handlat lite till imorgon, då jag ska ha spakväll med lisa, johanna och emma. Riktigt trevligt, riktigt trevligt.

Lite 'minabästa'bilder:

mitt bästa catface & min bästa catkompis


min bästa pose.... och mitt bästa rum i bakgrunden.


min bästa helt otroligt förvånad-bild


min absolut finaste och mest seriösa cat-bild.

Jaja, that's it for now.

kissses/emma

Kommentarer
Postat av: Danni

vad najs det låter! jaa det va typ dans och sånt :) juste, Skulle gärna vilja ha din hjälp med att hitta på något roligt/sexigt att ha på sig den 7e juni på min danceshow på en inneklubb. Bästa tipsaren blir länkad såklart! kramar

2009-05-14 @ 16:21:09
URL: http://danielakromm.blogg.se/
Postat av: hunden

asså EMMA.. tycker detdär ser mer ut som en sexställing än pose faktiskt :) haha ^^

2009-05-15 @ 14:42:21
Postat av: Anonym

snälla sluta nu!!!!!!!!!

det är bara pinsamt.

2009-05-16 @ 14:10:08

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback