emma: be my hero and save me

Intressant vetande om mig just nu:
  • Lyssnar på "never too late" med three days grace
  • Sitter på en oskön stol
  • Ska upp senast halv sju imorgon
  • Kaxxar oseriöst mycket på apb med folk jag inte känner
  • Skriver med 2 st på msn just nu
  • Skulle sova om det inte var på grund av en av dem nyss nämnda
  • Tänker på hur hur random jag var för inte lång tid sen
  • Tänker på tiden innan caregang
  • Tänker på hur kul det skulle vara om någon ringde mig just nu
  • Tänker på att alla älskar mig

Slutligen vet jag att ni tycker det jag nyss skrev var fruktansvärt intresssant



HAHAH LINA.. varför så söt?

kissses/emma

Kommentarer
Postat av: lina

jag hatar typ dig:]

2009-05-06 @ 14:28:45
URL: http://thecaregang.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback