emma: find the way to your heart

är härligt blöt nu. Har cyklat hem från stan i det kalla regnet som bara östa ner, i bara shorts och en långärmad. Skönt? Nej.

Dagen har bestått av brännboll hela förmiddagen, jag tog 3 lyror!!! Värt en applåd tycker jag. Sedan åt jag lunch och så skulle vi gå broarna runt. Eftersom det vid den tiden var sol och jättevarmt i mina mjukisbyxor och tjocktröja gick vi förbi här en sväng eftersom det låg påvägen. Därav shortsen. Sedan for hela careg på stan och köpte biljetter till nova, ett disco som är typ en gång per år eller nåt? Verkar i alla fall jättekul, så jag och Lina bestämde oss för att dissa sörböle eftersom även nova är ikväll.

Nu är den stora frågan vad jag ska ha på mig på denna stora tillställning. Rikebarnen Liza&Olivia är just nu på stan för att köpa helt nya, fräscha, snygga, rena kläder. För mig blir det säkert nåt trasigt, smutsigt rätt fult eftersom jag inte har särskilt mycket att välja på. Kvällens outfit kommer nog senare eftersom det är så intressant för er att veta vad jag har på mig.


 Syns inte på bilderna, men det var faktiskt jättesoligt och varmt.

kiss3es/emma




Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback