emma: i can't help it sounds false in my ears

hejhejhejhej.

NU är jag hos pappa, vilket betyder, MYCKET BÄTTRE DATOR. Men dock ändå så kommer jag nog inte blogga så mycket imorgon, ni får nog kanske till och med vänta hela dagen OCh hela kvällen på att få ett nytt inlägg från mig. Ska som sagt ha spakväll med ma dudes ungefär från skolan slutar till nångång imorron kväll, så:)

Jaja, ikväll har jag lekt med Liza och Olivia, vi var i nån lekpark och snurrade på något tills vi inte kunde gå, sen cyklade vi omkring och hade en så kallad trevlig kväll. Kommer inte lägga in några bilder från det just nu, sladden känns som om den är miltals ifrån mig.

Okej, förlåt, det känns som om det här blev ett drygt och tråkigt inlägg, en dödssynd nu när vi har börjat få så många besökare OCH kommentarer! Älskar er alla. Det värmer mitt hjärta.

< haha "intressant" bild på lekparken vi lekte i.



HAHAH vi var glada igår... random? Jaja det DÄR var random. Detta spårar. Totalt. *fnizz*

kissses/emma



Kommentarer
Postat av: en tjej som tycker ni ska sluta just nu!

ooh harregud.....snälla söta rara tjejer sluta bara det är pinsamt!!!!

2009-05-16 @ 14:06:25

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback