emma: I still care about you, so please can't you even remember me?

Lina for just from here, var först ute och gungade lite... (hihi) och sen här hemma och gjorde planer inför sommaren. Och vilka sjuhelvetesplaner också! The summer are going to OWN, and we are going to OWN the summer. Dessutom har ni väl sett vår nya somriga header?

Jaja, innan det var jag och Olivia som sagt på stan med mamma, blev lite köp där.
Både chinos och skolavslutningskläder till både mig och Olivia, bilder kommer senare.

Idag tänkte jag på (bland annat, jag tänker mycket) att jag och Olivia nog har rätt mycket roligare hemma än många andra har. Jag menar, vi har ju alltid någon att vara med fast vi kanske inte är superduper bästisar. (just nu bråkar vi till exempel=])
Inte för att vi typ 'är' med varann 24/7 som med kompisar, men vi har samma sjuka humor och gör vår vardag liiite roligare. Som till exempel idag, vi har en stor 'träningsboll' , ni fattar va? Den var i en dörröppningen mellan mammas sovrum och vardagsrummet.
Olivia säger: Ska jag testa hoppa över bollen och se om det blir ett graciöst hopp eller en livsfarlig dödsfälla?




-trough all times-

kisses/emma

update: olivia kom in, hon är inte sur längre:]

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi skulle ju se om det blev ett GRACIÖST hopp eller en livsfarlig dödsfälla...

2009-05-12 @ 15:41:39
Postat av: lizae

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAAHAHHA KLOCKRENT

2009-05-12 @ 17:22:56
URL: http://thecaregang.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback