emma: if I say I wouldn't, I just wouldn't be true

helllloo.... BLOGGEN.
Nu är det dags för mig att ta över här-the blog is saved.

Igår såg jag och Olivia som sagt blair witch project, var dödstrött så jag somnade några gånger (woops) och resten av tiden var jag dödsrädd. Jag blundade i slutet för att jag var så rädd, men öppnade ögonen just i tid för att se det, enligt mig, hemskaste på hela filmen. Jag var så rädd så jag vågade inte ens tala om för Olivia var det var jag såg.

Därefter tvingade jag Olivia att se The notebook med mig. Vi hann inte se klart på grund av den sena timmen, men jag hoppas att vi kan se klart den ikväll. Den var bra. Lite pinsamt av mig att jag faktiskt har gjort narr av den filmen på hemmakväll, nästan varje gång vu har varit där faktiskt. Typ: "Haha, titta, 'Dagboken: jag sökte dig och fann mitt hjärta' ahahhahahha!!!!!" Men seriöst, dess svenska titel låter faktiskt liiite nördig.

Idag är jag lat och dagen solig. Orkar inte ladda över bilder, men ska ta massa somriga idag som kommer senare idag eller möjligtvis imorgon. Jag lovar.

< såhär ser det inte ut ute längre.

kissses/emma

Kommentarer
Postat av: matilda

haha tubtub<3

2009-05-16 @ 14:55:35

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback