emma: in my world it's you, me and the others

ohyee, mamma kom hem med mina nya saker, en jacka och skolavslutningsklänning och det var till och med snyggare än jag kom ihåg. Ibland har man tur.

< ojah
  


okej, man ser inte så bra men det var snyggt iaf=)


randomfakta, en klassisk favorit;
  • jag skriver såna här randomfakta för att jag tror att ni tycker det är intressant
  • jag lyssnar inte på någon musik just nu
  • ... men nu satte jag på radion
  • jag har mvg i svenska
  • jag just nu:
  • det finns personer som verkligen hatar mig
  • jag skriver vissa saker bara för att jag tycker det är töntigt, men det fattar inte vissa

jaa, det var väl lite smått&gott....=PPpPPPppPPP Xd *fnizz*



japp, ni kan tro era ögon! det ÄR en söt bild på mig och olivia!

kisses/emma


Kommentarer
Postat av: asd

fin klänning

2009-05-12 @ 18:48:45
URL: http://asd.asd.com
Postat av: Intenso

söt klänning

2009-05-12 @ 18:48:45
URL: http://intenso.blogg.se/
Postat av: johanna

verkligen fin klänning :) vart kommer den ifrån?

kramar!

2009-05-12 @ 19:12:54
Postat av: hunden

Fan vad fin ni 2 är :D skulle kunna äta upp er :O haha ^^ hetingar ;)

2009-05-13 @ 17:23:34

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback