emma: it was nothing left to see on the top because I couldn't show you

-No matter how I fight it
Can't deny it
Just can't let you go
I still need you
I still care about you
-



INTRESSANT RANDOMFAKTA OM MIG:
  • Låten här ovanför heter I still av backstreet boys och jag lyssnar på den just nu.
  • Den texten är otroligt klockren för mig just nu
  • Alla mina rubriker jag har på inlägg kommer från en känsla jag har just då
  • Klockan är alldeles för mycket för mig att vara vaken
  • Jag brukar 'knäcka' mina fingrar, jämt
  • Jag har svårt att glömma och gå vidare
  • Jag går väldigt, väldigt snabbt
  • Jag blir lätt nere men har svårt för att gråta
  • En enda gång har jag öppet gråtit för en kompis
  • Jag skulle inte vilja byta liv med någon
kisses/emma

Kommentarer
Postat av: Lina

hej har du hört talas om plusikassan?



om inte, kika in hos mig och bli medlem så kan du också tjäna pengar på bloggen :)



http://sommarslyna.blogg.se

2009-05-12 @ 12:04:34
URL: http://sommarslyna.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback