emma: när allting faller

wiho, som Olivia skrev har vi smått problem med vår dator, men jag ska nog lyckas skriva det här inlägget ialla fall. Vågade mig till och med in på youtube, det var ju förträffligt.

Idag har jag ju förstås först varit på den alltid lika underbara platsen SKOLAN, där jag slapp svenskaprov. Nog för att jag ska göra det på fredag men. Därefter bikeade careg ner till kyrkholmen för att ta oss årets första dopp. Dock var det bara jag och Liza som doppade oss, Olivia doppade sig halverst och Lina var aldrig i. Som otur var hände en liten olycka för Liza, pga att hon skulle vara modig att hoppa från bron. Tyvärr var vattnet lite för grunt. Dessutom var det kallt as hell alltså, stolt över att jag faktiskt lyckades komma i och doppa mig. I alla fall sitter jag här nu medan Olivia tar hand om Albin på övervåningen.

coolt torn Olivia byggde igår. Jag som peacar i bakgrunden.

kissees/emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

booorrrriiinnnggg.

2009-05-25 @ 19:34:19

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback