emma: now I truly know what longing means

nu har jag legat i sängen hela kvällen...
om förkylningen inte försvinner nu så får jag ta i  med hårdhandskarna. Och dom är inte att leka med kan jag tala om.

har inte mycket nytt att skriva om, så jag tänkte köra en 'randomfakta'. Det var rätt länge sen nu.
  • jag har rosa nagellack
  • brukar förfölja folk på stan
  • har jättesvårt för att hålla kontakten med folk
  • har svårt att visa kärlek..
  • och är rädd för att bli sårad så jag brukar intala mig att jag inte gillar dom pårikt
  • ... och att dom inte heller är seriösa
  • har svårt att småprata med folk
  • har nästan aldrig ont i huvudet
  • är nästan aldrig sjuk
  • sitter och dansar för mig själv just nu?
HAHAH okej lite randomgrejer där alltså.. men now you know ialla fall!

nu lägger jag in 2 gamla pinsamma bilder



HAHAHA
kisses/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback