emma: nu byter vi

omgomgomgomg. kom nyss hem från ute! sitter och äter ett äpple! chattar lite!

okej, det där var random. Men i alla fall, kom som sagt nyss hem från ute, där jag har varit med Liza och Olivia. Vi gjorde inte så mycket speciellt. Nu sitter jag här i min stol och tänker på det kommande svenskaprovet, som jag skall möta imorgon. Måste plugga, tänker jag, måste plugga.

Annars är livet väl bra, det knallar och går som man kan säga. Snart är det sommar, vilket är toppen! Lite vemodigt kanske att sluta åttan på något sätt, men så är ju livet. Man ger och man får. Och man förändras. Jag är inte samma person som jag var förr, för ett år sen eller ens för ett halvår sen. Människor förändras, man träffas nytt folk och man förlorar kontakten med andra. Man går skilda vägar, helt enkelt, för att nå sina egna mål och drömmar. Och det är det som gör att livet går framåt. Fastnar man i gamla hjulspår och är rädd för att gå vidare i livet, lever man inte.

HAHAH okej det där var FETT random men så är det ibland. Hoppas ni godtar det?

kisses/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback