emma: oh, sorry, just thought it was my life

Chillat AV: en tjej som tycker ni ska sluta just nu!
ooh harregud.....snälla söta rara tjejer sluta bara det är pinsamt!!!!

Chillat AV:

snälla sluta nu!!!!!!!!!
det är bara pinsamt.

Kontrollerat ip-numret, det är samma som har skrivit båda kommentarerna.

Ja, vad ska man säga`? VARFÖR BRYR DU DIG? Trodde det var typ vår blogg, vårt liv och vårt val att lägga ut vilka bilder vi vill och skriva vad vi vill. Men vi kanske inte kan det för att du tycker det är pinsamt? Nej stackars dig, jag kommer genast sluta bara för att du vill det!

Alltså... det är inte så att jag inte har insett vad det är jag lägger ut här precis. Jag fattar själv, är ju inte helt dum i huvudet? Och jagvet att folk hatar oss/mig, tycker vi är pinsamma OSVOSV men om jag brydde mig så skulle jag väl inte göra det. Jag lägger ut saker jag vet att folk stör sig på och som du, tycker är pinsamt och så men jag gör det för att jag tycker det är KUL. Det är kul för jag är så fucking seriös med allt, eller? Nej, jag gör vad jag vill och det jag tycker är kul, folk som du får väl hata mig om det är det ni vill, erat val lixom. Jag tänker inte rätta mig efter vad du tycker är pinsamt eller vad någon annan tycker heller för den delen.

krampusskyss sweethearts älskar er alla/emma



Kommentarer
Postat av: Joowhan

hon kanske bara är avundsjuk ;) hahaha :)

2009-05-17 @ 01:47:10

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback