emma: om du var här

nu har den här datorn gått för långt. Jag måste göra en diskrensning varje gång jag är inne på datorn, för annars funkar den knappt? VARFÖRRRR, jag fattar inte hur den kan bli fullare när inte någon är inne på den ens??

jaja, idag var en vanlig dag på skolan skulle man väl kunna säga. Den innehöll, bland annat, spökhistorier på film och en hetsig diskussion huruvida jorden lika gärna skulle kunna vara platt som rund. Skall nämnas att jag var på sidan som inte höll med i att den skulle det.

Nu gör jag väl inte så mycket, skulle man kunna säga. Ikväll blir det typ att titta på sjuornas show som är, logiskt nog, en show som sjuorna gjort. Detsamma gjorde vi förra året, när vi var små pluttsjuor, och nog skulle jag väl kunna lägga in någon bild därifrån om jag inte skulle ha tyckt att det var alldeles för jättepinsamt.

saiaiaiaaaiiidd. Hade lust, OK? Lyssnade just på 1000 miles på radion och fick ett infall. Helt normalt.

< olivia köper glass och varför la jag in den här bilden överhuvudtaget?

kisses/e mma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback