emma: seriösa problem

Chillat AV: ME
 Print screen!!!

Chillat AV: rendom

print screen uppe i höger hörn? NOOB;)?

VADDÅ PRINT SCREEN? Det finns ingenstans där det står print screen uppe till höger! Snälla kan ni hjälpa innan jag AVLIDER;( ;( ;( ;( Tyck jag är noob men så äre... hjälp tack!!!!!



annars kom jag just hem från sjuornas show, dom var jätteduktiga! Särskilt Dana, som sjöng solo. Jättefint.

Nu måste jag ta itu med både soprovet OCh duschning... kändes jobbigt vill jag lova.

kisses/emma

OCH SNÄLLA HJÄLP MIG!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det står: "PRTSC" eller något liknande på knappen

2009-05-27 @ 21:57:43
Postat av: Anonym

Till höger om knappen F12 sitter det en knapp det står PrtScn eller Print Screen på, där har du det :)

2009-05-27 @ 22:13:35
Postat av: lizae

prt sc kan det också bara stå :)

2009-05-27 @ 23:37:45
URL: http://thecaregang.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback