emma: still me letting you make me wish for nothing

BLOGGGGEN.
Tack för att du finns, annars skulle jagha rätt så ganska tråkigt just nu:)

Gör ungefär ingenting, kom hem från skolan för ett tag sen. Där hände det inget speciellt, vi hade bland annat körövning och jag och lisa han klart våra underbara fashionmode-galgar. Helt underbara! Kontakta mig om du är sugen på att köpa så förhandlar vi om priset.

Snart kommer mamma hem med en jacka till mig och klänningen som jag ska ha på skolavslutningen. Kan inte vänta!!! Bilder kommer sen , I can promise.

Här kommer lite intressanta och underbart vackra bilder på mina och Lisas galgar;

min^


lisas^

Underbara va?

Hade nyss jättejättemånga idéer om vad jag kunde skriva om. Dom försvann riktigt fort dom idéerna alltså.
Skriver senare

kissses/emma



HAHAHAHHA PINSAM BILD, MEN JAG VAR TVUNGEN...
ibland måste man bjuda på sig själv:)


okej också pinsam...INGET SMINK ENS??
men ville bara att ni skulle se min RÄTTA sida också;)

och slutligen; en bild på mig från någång där jag typ ser ut att ha dubbelhaka:)?

Kommentarer
Postat av: Danni

Vad fin blogg du har! rösta på mitt linne om du vill att Veromoda ska sälja den i September 2009. Kramar <3

2009-05-12 @ 16:52:53
URL: http://danielakromm.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback