emma: what I can do

sorry för absolut ingen uppdatering. Har tappat blogglusten helt enkelt, och tycker det är dumt att tvinga mig själv till att blogga, jagmenar, vad är meningen? Skriver när jag själv har lust, för bloggen är ju till för att ha kul med den, inte känna att den är jobbig osv på något sätt.

Har i alla fall varit i stugan i två dagar, orkar inte lägga in bilder nu. Men blev i alla fall rejält brun vilket är härligt förstås, men då har vi dessa 'bikinilinjer', för mig både bikinilinjer OCH bhlinjer. Riktigt snyggt alltså. Kan någon SNÄLLA förklara hur man kan undvika dessa (om man inte har lust att sola topless)?

Jaja, ska snart ut och vara med Lina, har klätt på mig seriöst. Ska se om jag kan fixa nån bild med webben på min klädsel, vänta.



haha snygga bilder men du fattar va.

kissses/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback