emma: when the sky of reality falls down on you

ahhhh trött.
Men dock gör jag en insats för den här bloggen och skriver ett inlägg om kvällen innan jag går och får min efterlängtade sömn.

Vi kom till nova runt halv 9, 9. Det gick lätt och smidigt att komma in trots att discot var för nior och uppåt. Väl därinne dansade vi och mördade våra fötter med skor ej gjorda för att överhuvud taget gå i, upptäckte vi efter ett tag.
Runt halv ett for vi därifrån, och vid den tiden ville inte min kropp ha med mig att göra längre. Det kändes sannerligen, och fötterna ska vi inte tala om. Som sagt hemma nu och jag vill bara gå och lägga mig.

Hade lovat er en 'kvällens outfit' eftersom ni bara älskar att veta vad jag har på mig, så här är den:


NU SKA JAG SOV.(ja lite norrländsk där, men det är ju jag det)
KISSES/EMMA



Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback