emma: you can never know what you are gonna get

blev väckt av busiga pojkar som ville samtala med mig i telefonen.
Men dock är jag inte bitter av att dom väckte mig, nej tvärt om. Det var en skön känsla att stiga upp this early på morgonen, och sedan dessutom få veta; NO CHURCH TODAY pga: FÖR BRA VÄDER. Rätt skönt, huh?

Igårkväll var jag ju ute med Olivia och Lina, vi lekte och busade in a way you will never know. Eller så kan du smsa oss så får du se;-) Såg cirka 50039 peroner ute bara för att jag var jävulskt risig. Men det var en så kallad lyckad kväll är det där en minigris? HAHAHAHHAHAA I will never forget that.
Lina: då får vi se vad hon säger är det där en minigris? Nej, det var en katt.
Varför samma mening? Varför?????????????
Låt mig tänkahmmNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJ
En annan fett kul sak.

När jag satte mig ner för att påbörja detta inlägg tänkte jag: Hmmm idag ska jag göra alla läsare glada genom att lägga in mina BILDER från helgen. Men då jag upptäckte att mobilen låg kvar i sovrummet försvann den lusten.

Ni kanske kan få lite gamla (fett gamla) bilder istället trots att jag tycker det är pinsamt eftersom jag var typ galet ful.



pallade inga fler.
följande personer fanns med på dessa bilder: jag, olivia, lina, matilda

ehmmm ska äta frukost.
kissorzzz/emma

Kommentarer
Postat av: matilda

omg snygga bilder där...

2009-05-24 @ 18:58:57

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback