lina: the faster they come the faster they fall

Har just ätit och nu sitter jag och lekeeeeer framför datorn,
känner mig väldigt depppppp och har stora nledningar till de det det behörver vi inte ta här,
Nu har jag inga läxor tills i veckan kvar och det känns VÄÄÄÄÄÄÄLDIGT skönt för jag orkar serri inte me dee nu:]:]:]

Imorgon ska jag iaf till skolan och slutar kl tjugo över ett så det är ju nice,
 kanske blir att hitta på någonting med giiiiirlsen då får se.
På kvällen har jag inga planer men tror det blir att leka med Olivia,
kanske film eller nått(a)
Det blir nog kul för det Olivia är ganska kul och om man är med en kul person så brukar det ju bli riktigt kul ååå ja precis:)

Säger bara att jag är så himla trött på folk som snackar skit om en fast dom inte ens känner personen dom snackar om, tycker att dom kanske borde fatta en engen uppfattning om personen innan dom sprider saker vidare,
värden skulle bli så himla mkt mindre falsk dåååå och alla skulle bli gladaaaaaaaa.

INTRESSANT FAKTA:

  • Jag lyssnar inte på någon musik just nu och stör mig på det
  • Är rikitgt arg och ledsen
  • Har världens bästa dudes
  • Vill ta hål i tungan
  • Längtar sååå jävla mkt till sommarn, festivalen, stockholm osvosvosv!!!
  • Blir så himla irriterad på en person just nuuuu!
  • Vill fara ut och springa nuuuu fast är förkyld

Sååååå nu har ni fått lite intressant fakta om miig för tillfället:)






Pusssss på er älsklingar!!!/lina


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback