lina: so I found a reason, to stay alive

Kom just hem från ute,
jag fryyyyyyyyyyyyyyser jätte mkt,
det är inte varmt ute längreeee precis och jag hade kalla kläder på mig,
tycker rätt så synd om mig själv osvosv:(:((:(

Ikväll så har jag varit på middag hos min mormor och morfar,
 det var väl ganska kul ändåååå,
en tog massa kort på mig iaf och här är tvåååå mktmktmktkmtkmmttmktkmtkmtkmkt söööta;)




Jag for hem från dom typ kl 8 och då for jag tilll vitberget där jag möttes av sööta emma,
hon visade mig vägen till lekparken som jag inte visste vart den var fast jag bara var typ ett träd och en sväng ifrån det(a)
hihihi jaaa jag är ju bra ibland.
I lekparken så lekte jag med Liza, Emma, Olivia, Carl, Jonas och Fabbe som for typ direkt:)
Sen typ gjorde vi massssa och började frysa och for hem och jaaaaaaaaaa ni fattar;) visste väl de!<3

Men nu skaaa jag typ dricka te eller nått varmt iaf för jag har fett ont i halsen och ja det brukar liksom bli lite bättre om man dricker någonting varmmt(a)


Pussssssssssssssssss/lina


Kommentarer
Postat av: Anonym

fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul!

2009-05-17 @ 23:33:36
Postat av: Anonym

ta bort klämman, ser sjukt ut med den

2009-05-18 @ 19:54:46
Postat av: Anonym

alltså får jag fråga vad det är för jävla töntar som kommenterat tidigare? har ni inte nått vettigt att säga kan ni väl för fan likagärna hålla käften?

2009-05-19 @ 14:12:44
Postat av: Anonym

alltså får jag fråga vad det är för jävla töntar som kommenterat tidigare? har ni inte nått vettigt att säga kan ni väl för fan likagärna hålla käften?

2009-05-19 @ 14:16:10

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback