lina: skratta eller gråta, det är frågan jag har ställt

Jag är gryyyymt trötttt,
Har spenderat hela eftermiddagen med att plugga till mitt efterlängtade So prov om EU som är på onsdag.
Kan väl inte direkt påstå att jag kan speciellt mkt än men får väl lov att PLUGGGGGAAAA mer....
 utan att somna, det har jag inte har lyckats med än så länge.

Efter skolan idag så for jag och careg till kyrkholmen, och gjorde lite stuff, det står typ i tre inlägg nedanför så jag pallar inte skriva om det jag med.
Men det var iaf riktigt kul förutom att Liza slog i benet sådär dåå,
 men det är sånt som kan hända om man hoppar där(a)hihihi
Sen for jag hem och började plugga och har typ pluggat tills nu å ja det var inte kul....

Resten av kvällen kommer jag nog att spendera framför min käre vän datorn och sen duschen och ännu senare sleeeepa in my bed.
Det låter mkt bättre än att typ dö framför So böckerna tycker jag,
 någon som säger imot:)???? nej visste väl det.





Kanske livet vänder




Pusssssssssss/lina

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback