lina: I'm coming up only to show you wrong.

Vaknadeeee typ för dett tag sen,
Det är fett bra vädeer;O eller iaf när det inte är dåligt men då kan man ju typ blunda eller nått????
 så det är alltså bra väder:DVOHOOO

Idag så ska jag leka med Emma och Olivia,
vet inte vad vi ska göra än för har inte pratat emd dom för dom lyckas aldrig avra inne på datorn när jag är de,
Men det blr nog någonting roligt iaf,

Egentligen så måste jag verkligen på stan och köpa en bikini och skolavslutningsskor memn problemet är att jag ine har några pengar typ och pengarna som jag har behöver jag till annat.
Stort problem asså....
men ja det löser sig nog få jag hoppas´osvosvJAAAAAAAAAAAAAA nu logga Emma in:]:]
Blev riktigt GLAAAAAAAAA typ(a)

Asså nu tappade jag typ allt jag skulle skriva om,,,, men jag komer nog på det senare kanske får vi hoppas eh a:D


söt bild på Olivia och Dana:]:] SOMMRIGT(a)
<<<<<<<<<<<<<<<<<<saknaaar<3<3<3<33





Pusssssss/lina



Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback