lina: med ett hjärta större än en kontinent

Kom hem från Landskyrkan för ett tag sen, det var otroligt tråååk och jag sommnade typ nästaaan(a)
Men jag fick iaf en undersrift och nu behöver jag bara gå på en gudstjänst till innan jag är klaaaaaar,VOHOOO
Idag så ska jag Emma och Olivia steeeeka och göra nått kul kanske.
 sen ska jag typ på middag hos min mormor och morfar för dom har fyllt år, mkt trevligt"host"
Men nu ska jag gå och ätaaaaaa för jag håller på att svälta ihjäl.


Har inte gjort någon sån här på längeee så hät kommer en



ÄRLIGHET
ditt äldsta hångel? 92a
hur många har du varit riktigt kär i? riktigt kär i 1 iaf
vad tycker du om kärlek? underbart
när kramade du någon sist? i går
saknar du någon speciell person? ja
har du svårt för att bli kär? typ
är du singel? ja
när fick du senast en komplimang? vet intee
har du hånglat med någon av samma kön? nej

HAR DU NÅGONSIN
varit medvetslös? tror jag inte
hånglat med någon riktigt ful? nej
hånglat med fler än 50 pers? haha nej
hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nej
gjort något riktigt dumt? ja
gjort något du verkligen ångrar? ja
varit nykter på nyårsafton? oja
åkt ambulans? ja
gjort något olagligt? ja
blivit polisanmäld? nej
fått din mamma att gråta? ja
skämts över dina föräldrar? ja
skämts över dig själv? ja
sagt jag älskar dig och menat det? ja
tar du droger? nej
varit kär? ja
har du varit kär i någon du inte haft chans på? nja
är du ensam nu?ja
vill du gifta dig? ja
vill du ha barn? ja

SENASTE PERSONEN SOM
sov i din säng? emma tror jag
såg dig gråta? vet inte
fick dig att gråta? en film
du delade en drink med? ingen
du gick på bio med? emma,olivia
skällde på dig? mamma

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
gråtit? ja
kramat någon? ja
pussat någon? nej
köpt någonting? nej
sjungit? ja
saknat någon? ja



Pusssssssss/lina

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback