lina: try a little harder, see the other side

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej,
Igår kväll var jag ju med Olivia som jag hade tänkt typ,
vi for till hemmakväll utan smink och såg nog väääldigt fräscha ut osvosv,
Vi hyrde en film som jag nu inte minns vad den hette men det var en skräck och hanlade om tre ungdomar som skulle göra ett projekt om mary häxan tror jag hon hette,
då var dom tvungna att tälta i maryskogen typ å dåååå hände det massa hemska saker åja vi dog och blundade typ alltid när det blev hemskt och har ingen aning om hur den slutar,
 eller iaf inte jag men olivia kanske såg hela när hon såg den igen med emma när jag for hem:)
hoppas, för då kan hon ju berätta för miiiiig:D

Idag vet jag inte vad jag ska göraaa men det är asbra väder så det blir nog ute. 
 Liza frågade nyss om vi ville på stan men det suuug typ, iaf n'r det är sååå bra väder(a) 
är inte pepp för det känns som om det kommer bli lika dryygt som vanligt och det är verkligen inte kul.
Men det blir säkert att göra n¨tt kul,
 ska ju vara med careg och då blire ju för det mesta kul. 7

Men nu ska jag gå och göra mig klar, skriver senare.


SOMMAR NU TACK!


Pussssssssssssssss/lina


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså lina är du dum i huvet? du hittapå hela filmen att häxan hette mary. mary hade inget att göra med häxan, mary var bara en gammal tant dom hälsa på. är du seriös? asså maryskogen lol

2009-05-16 @ 11:45:50

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback