lina: we got a fucked-up reason to live

Kom just hem från Emma och Olivia,
 vi var ute ett tag och gungade i en sån där cooool gunga som bara coola människor får gunga i(a)
vi snackade om sommaren, om folk, om oss och massa annat(a)hihhi vi har ganska intressanta samtal,
tror faktist att ni väldigt järna skulle vilja lyssna på dom men det skulle bli riktigt pinsamt då tror jag så ni får inteee!!:]:]:]

När vi hade snackat ett tag så började vi frysa fett mkt så då cyklade vi hem till dom och chillade,
dom visade sina kläder dom köpt på stan och dom var riktigt niiiice asså.
Jag blev väldigt pepp på att köpa min skolavslutningsklänning nu(a)
ska försöka kunna köpa den nu i veckan kanske(hoppas,hoppas)

Nu sitter jag iaf och dricker honungste som jag hoppas ska göra att jag blir lite mindre hes så att jag kan sjunga imorgon på körövningen som vi har inför skolavslutningen. 
Annars kommer jag............sjunga iaf och det kommer låta mkt bra med alla fina kråkor och hesa stämmor,
 I LOOOVE IT!!!, and i know you do it to!

Är faktist lite tröttt just nu sååå jag tror jag ska duscha och sen gå och sovaaaa i min myyysiga säng,
fast mitt rum var fett varmt just nu så det kanske inte blir så mysit(u)
hoppas det blir lite kallare innan(a)iihihi

tycker verkligen att jag är MKT söt när jag ser helt chockad ut!!


Pusssssssssss


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback