lina: förlåt för alla gånger som jag varit mig själv

Äntligen så kan man blogga igen, har vart supersugen(hah) på att göra det enda sen vi startade frågestunden men då kunde jag ju inte.
Emma har ju just skrivit om det som har hänt medans vi inte har bloggat eller iaf om lite av det,
 så jag skriver inte om deet nu.

Idag så vaknade jag 06:30 och kom på att vi hade sovmorgon till 08:30 och att jag hade kunnat sova ett tag till men jag var typ ändå pigg av någon konstig anledning så jag steg upp,
 gjorde mig klar saaaakta och for till skolan.
Dagen har väl varit ganska trööög och jag har typ inte kunnat snacka för jag är fett hes och har jätte ont i halsen så det sög ju.
Jag kunde inte heller vara med på det enda roliga ämet vi hade idag nämligen idrotten så då fick jag sitta och titta på fast det var faktist också ganska roligt(a)

Vi hade hörförståelse prov i engelska idag och det gick riktigt bra faktist,
 det var inte så svårt som jag trodde att det skulle vara,
men på onsdag kommer ju det  stora provet i engelska och det kommer nog inte gå lika bra men hoppas att det gör det iaf.
Efter skolan så cyklade jag hem på min vääldigt fina, gröna, rostiga och knarrande cykel och nu är jag liksoom här och har inte så mycket mer att skriva just nu,
men bloggar senare.



Pussssssss älsklingar som gjorde att vi fick besöksrekord igår!!!(L)(L)(L)(L)<3<333333

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback