/LIZA

HeeAiiijjj:)
Jo nu känns he(norrlänning uja) som att jag dissat carebloggen bara för att jag skrivit på min blogg< klicka på länk för att läsa=). Men jag vet innerst inne att det itne är så för att vi haft frågestund hära (a)) Fast dock så kommer jag fortsätta skriva på min blogg. Det är bara jobbigt när det kommer 9862340 miljarder inlägg här från samma person. Så ... som för er känsliga ögon så kommer jag skriva mer på min blogg=D

Idag har jag varit home again. Det har sugit. Har sett nästan en hel film. Men jag kände mig så extremt mobbad och ensam att titta p film själv, så jag tog fram min stora gosiga nallebjörn. Dock kändes det LIKA ensamt efter det och det blev bara varmare i mitt redan för varma rum.. Så det var ingen stor hit =(

Ikväll ska jag dö och kanske ta reda på sidorna till engelskaprovet. Nog för att det förmodligen blir att slippa det=s Aja, orkar faktiskt inte bry mig om betygen för i år, bara omöjligt för mig ;s

Lägger in bilder senare kanske

Olivia och Lina provar 5ornas grejer GANGSTERS
puss. /L

 

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback