liza: even if it breaks, we still have a shot

Hejsan=)
Idag sov jag först väldigt oroligt mellan 10-14. Sen steg jag upp och for och träffade emma, olivia och lina :)
Dom var på älvsbacka som sagt, och därefter åt vi på Korv-Ivars, gött=)

Camilla ville ha sällskap eftersom hon varit på sjukhuset 4h.. Så jag och Lina gjorde det helt klart =)
Efter ett tag drog camilla tillbaka medans jag och Lina var på gräset utanför Karamelltåget i spöregnet... 

Nu ser jag på film, American Pie - The Wedding. OH YES ;)
Har bakat kladdkaka också som ajg verkligen inte behöver äta på. Det här kommer bli jobbigt om det är skumdisco på fredag ;)
Nu ska jag fortsätta se filmen ! <3
puss. /L

Kommentarer
Postat av: charlina och elisabeth

hejhej skulle va jätte gulligt om du ville rösta på oss till veckans blogg i http://enfliickasdagbok.blogg.se/ blogg :)



2009-05-25 @ 02:39:21
URL: http://blackywhite.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback