liza: even if you fall, you can make it

hejhopp rubbersnopp.
Ont i fossingarna , dock inte speciellt ovanligt. Hade kulllllll på nova. trots extremt lite folk

Slänger in bilder om jag hittar kontakten (förmodligen nere, å kändes tungt i mina fötter.. HÄRDA) till kameran...
Nu kan ni få lite randomfakta tills vidare

  • mitt internet fungerar igen på min dator, MAGI (...)
  • jag vann inget på aplotten=(=(=(
  • längtar inte tills jag vaknar, har ont överallt
  • jag ringde camilla när jag gick hem från stan
  • just nu lyssnar jag på  tonight i wanna cry - keith urban
  • min avslutningsklänning ligger på min tv, framför mig
  • jag har rosa nagellack, som suttit kvar sen i måndags
  • jag har avrivna naglar, plus ett brännsår på höger pekfinger
  • imorrn ska jag typ till kyrkholmen
  • jag har inga
  • byxor på mig


Nu ska jag ner och kolla om minneskort grejen så jag kan fixa o trixa lite med bilder.
Lite cpbilder(L)


det får räcka, väldigt fina va;)?
funderar på att vara vara vaken hela natten, ingen pepp på att sova, får se med det . 0767790290 om du är rolig hör av dej:)

puss. /L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hameds broschhhaa @ disco :O

2009-05-22 @ 22:52:02

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback