olivia: alex är en n00b

ÅHNEJ jag och liza bytte mobil. Nu ska vi byta tillbaka, men ingen har mitt simkort. brb, ska leta.
YEs jag (bäst) hittade det typ direkt.

igår åkte jag på lizas moped till stan, vi dog inte.  Det var tur, men vi fick cirkulera runt ett tag för vi visste inte vars man fick parkera.
we met alex (nooben) och chilla på stan ett tag, innan vi drog till korv-ivars, där vi bestämde oss för att äta. Ja, utom alex som inte hade pengar. Han svalt.
Sen lekte vi i älvsbackalekparken (sommarkänslor, ooja,) ett tag, men vui skulle tilöl maja coolson så det blev inte så länge. Där for vi till lekparken med draken, och gungade i den stora gungan. Jag och liza for också på ett antal utforskningsfärder och skämde ut oss lite som vanligt.
Till slut gick vi in i just maja coolsons hus och såg TV!!!!!!! vi irngde också pappa och fråga om vi kunde sova där, men NEJ så då for vi till mami-... alltså bara vi the gangoch n00balex, inte maja coolson och emma (som hoin var med).
Vi "sov" mycket men kastade poopcorn iaf. Vi ska städa upp dom snart. Snart. Snart. Snart. Orkar inte men måste  edet.

Oh no imorron är det skola, menn det betyder att det snart är sommmarlov!!!!!!!! längtar som tusan, och särsklit till festivalen.
HAhha vår grupp,
sex, läder och vågade kläder
/olivia♣

^emmas mobil. DET var random

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback