olivia: but it never came my way

laggjävla helvettesatanmnfbjsdfhdator! många klagar säkert på sina datorer, och de har säkert rätt till det också. Men vår (den i vårt rum hos mamma) är ju bara för sär!
för det första är den gammal och sekig
för det andra så är C så fullt att vi inte kan vara inne på internet! så hände det nyss, jag rensa men det funka ändå inte! fast vi nte lägger in något på den, så fylls den automatiskt, typ av temporära filer, men de tar vi bort. Allt annat vi har där är typ viktigt för att datorn ska fungera. Jag fattar inte vad som har hänt, förut var den inte såhär. hjälp

dagen började som vanlig med att jag steg upp och gick till skolan. Efter läset redovisa vi svenskan, jag och nygren var världsklass. Bäst av de bästa
Följdes av vanliga tråkiga lektioner, men höjdpunkten kom väl när vi fick gå på promenad på matten! det är inte varje dag, det. Synd bara att jag och emma inte fick igenom vårat förslag. Vi tyckte att det skulle vara säkrare om vi gick på ett led två och två och höll armkrok. Men de andra i vår mattegrupp bryr sej visst inte om vår och våra medmänniskors säkerhet.

Efter skolis busa vi vid kyrkholmen, som slutade i katastrof! skoja men liza kanske berättar.
Vi (jag, the king av fotografer) tog massamassamassa kort, 290 st fast det var några från igår också.  ja, de blev fina, och ja, ni kommer få se dem.... typ en bråkdel av dem iaf. tyvärr är det inte min sak att göra, liza har alla. Och jag vågar inte logga in på msn, jag vill ju inte orsaka ett total breakdown

ikväll måste vi sköta albin, jag som ville ut i det vackra vädret! men som det kan bli. Får istället ägna kvällen åt SO och dusching
så ja..
heiHEI (från randomvideo)
/olivia♣

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback