olivia: closing the door as fast as it has opened

vilken duktig flicka jag har varit.
efter maten har jag faktiskt pluggat! ja läste igenom båda häftena vi hade fått, de var inte dåligt tjocka. men ärligt - vi får bara hoppas på att jag klarar provet imorgon. inte som på engelskan, jag trodde jag kunde det en blev extremt osäker på typ alla uppgifter. Nu är jag väldigt nervös inför att få tillbaka det. Men, jag har ju inte failat på ett enda prov, så varför nu?

Jag har också tittat igen våra gymnasiepapper, och jag blev förvånad. det fanns faktiskt några saker jag var intresserad av. Alltså har jag kommit en bra bit på vägen, men än har jag en lång väg att gå. Jag får jämt beslutsångest.

Nu ska jag äta våra hembakade muffins, mamma och albin så duktigt knådade ihop alldeles nyss. Jaja, man kanske inte knådar dem men det lät bra, okej?
/olivia♣


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback