olivia: i'm falling when you standing alone on the highest mountain

Så. tillbaka från middagen och från kemin, det var väl trevligt.
Emmas inlägg fick mig att tänka tillbaka hur det var förut, eller till i somras. Vilken förändring, kan jag bara säga. Caregang har förändrat mitt liv, typ.
Det är sant. Jag trodde jag hade ett bra liv, innan cg. Jag hade fel, helt fel. eller ja, det var väl bra men långt ifrån hur det är nu.
Det bara är så. jag älskar er

Nu var det en vecka sen jag träna. Är det bara jag som har det svårt för att komma ut och springa? Kanske någon som kan hjälpa mej motivitationen, ta mer än gärna kontakt.
För till martinolofsson måste jag vara tränad, så är det bara. Annars kommer jag dö, det kommer verkligen inte vara kul! Ungefär lika kul som det skulle vara om jag helt struntat till att plugga till det här provet, och det skulle verkligen inte vara kul. Naturlig talang på kemi? onej
/olivia♣

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback