olivia: it's a bit risky but you can do it

omg omg omg äntligen hemma! nu är faktiskt min största önskan att skaffa planer tills ikväll, för om de dryga dör jag. ja, efter stugan.. man saknar the wild life när man är där borta. caregang ring när ni ser det här!
i två dagar har jag legat och gjort : ingenting. stekt, ofc  det fina vädret. läst böcker, vilket jag alltid gör när jag har tråkit. blev alltså mycket läsning...
jag måste verkligen duscha, mitt hår ser för hemskt ut fr att visa för anyone. alltså måste ajg duscha före jag gör nåt ikväll, måste typ göra det snart... men snart kommer mamma med pizza. hmm... vi får se..

åh kan inte caregang logga msn? eller, 3/4 är inne men en är jag, en sitter i samma hus som mej och en hålkler förmodlingen på med annat (cz). jag blir typ crazy om dom har planer utan mej. blir typ suicide, eller kanske ut och  gangstra med mej och emma? ah men KUL
i'm so sick and tired of school. FIN engelska dära. men seriöst, not long till sommarlov, 1vanlig vecka, sen en med 2dagar elevens val och sen avslutningsveckan. man kan ju undra vars tiden har tagt vägen egentligen
justja. vi har redan planer för skolavslutningsdagen. Eftersom vi ska på vitbergs när det öppnar, ofc, så har vi bestämt att vi ska bada ute före det. Och vilken dag är itne perfekt för det utom avslutingsdagen? prrrfect
/olivia♣

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback