olivia: just floating away or am i drowning?

olivia is back in the game. most wanted comeback ever.

Under de här anonyma dagarna då jag itne har bloggat har jag gjort..... saker. pan, till exempel. Galet snygg outfit dårå, se: emma: when nothing makes it
har också hunnit med andra saker, som att :
skratta otroligt mycket, mer än vanligt faktiskt, och flera gånger. Seriöst, en gång kändes det som mitt mellangärde skulle gå sönder
bli riktigt.. arg? jag vet inte-.. jävligt omoget gjort iallafall
upprymd - SOMMAREN!!!
bli riktigt förvånad - bara skumt?
och har fått ganska många saker klara för mej. härligt!

Igår var vi på stan me mammsen, aha, köpte skolavslutingskläder och... åt på frasses! NAw, tack<3<3<3
jaja, klänningen jag köpte var i alla fall vit (vill inte sticka ut i kören) inga axelband, inte så lång osvosv... ni får se nångång! Nu är det bara skorna kvar, och lite övrigt stuff, lueöuovv skor! Trorde blir stan me lina snart, hon har ju inte köpt nåt än...

Ikväll blire att plugga stenhårt till engelskaprovet imorrn, men har nån sett min activity book? vill gärna ha tillbaka den, jag vill slippa betala-.. har så mycket andra saker att köpa:]:]
Justja. Vad ska man önska sig i konfapresent? Gyllene tillfälle, tyvärr kommer jag inte på nåt..  Nån med idé? skulle vara SÅ snällt, lite av ett ilandsproblem men i alla fall....
/olivia♣

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback