olivia: just flying away but leaving everything behind i want to have

sitter hos pappsen nu, efter en näringsrik middag bestående av ungspannkaka. Äntligen, imorgon är det fredag och jag har längtat sen i måndags. Fast egentlöigen inga planer, troligen nåt med lina eftersom alla ska bort, t.o.m emma:O! det kunde man ju aldrig tro.
Så ja.. hör av dej om du som oss ska ha tråkigt imorgon. Eller om du ska ha kul men vill att vi ska joina (stor chans, men). Fast annars kanske det blir me, myself and I framför datorn/TVn med något gott imorgon, fredagkväll. Känner mej inte på topp, så ja. Vi får se.

Idag gjorde jag en ny header, och vi har en annan färdig också. Vet inte om vi borde byta. Vad tycker ni? Steker den här eller vill ni se på alternativen? tänkte lägga ut biler på dom, men jag hade inte rätt bilder som ska vara på dom, behöver några andra.

Okej, det här var länge sen. Så här kommer en randomfaktaommej-lista
  • Startade nyss om "I still.." för andra gången.
  • jag kan bli sur för minsta lilla sak, 
  • har åtminstone en gång blivit uppfattad som väldigt tystlåten
  • .. vilket kan vara sant ibland men inte oftast
  • jag älskar när folk skrattar åt mina skämt
  • .. för jag skrattar alltid åt dem
  • saknar väldigt lätt
  • fick just ett sms från liza: göra nåt ikväll?
Så jag avslutar dett inlägg nu, /olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback