olivia: like it yes you doooooooo

jag vet du gillar vädret just nu.
Men jag tror inte vi far till kyrkan idag. Känns inte så fast vi VERKLIGEN behöver gå. undra om vi kommer hinna ta alla, innan konfan,.... osäkert.

Idag har vi no plans men det behöver inte betyda att vi itne ska göra nåt idag. n¨åt ska vi göra... ehm... ja nåt-
gick in på msn men utbrast:
 -oh no, ingen rolig online.
haha där mobba jag dom som var inne.. men jag ville ha en careg men icke sa nicke. ahah random, jag sa random ja random.
en sång:
tjejer gillar random
killar gillar random
alla gillar random
random random random!

ja men jag är ingen random

haha de blev spår

hejdå
/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback