olivia: nothing and something are two very different words but in the same time much alike

i just talked to lina. hon åt, vilket bevisar att när jag väl ringer så ringer jag alltid vid opassande tillfällen. jag äger!
vi skulle typ på kyrkholmen, men upptäckte att vi båda hade fått sms av liza; typ att de sög och att vi inte borde komma. Enligt min åsikt borde hon fara då, men jag vet inte hur hon gör.
men nu har är vi öppna för planer..
okej. Vi är desperata efter planer men vi kommer säkert på nåt. Och ganska troligt är det att de planerna kommer innehålla hemmakväll om vi följer trenden.

igår fick jag ett glädjande sms från ingen mindre än självaste halebop. De skrev att om jag laddar in 300kr vid ett och samma tillfälle senast den 5 juni så får jag gratis sms hela sommaren. Dame, va nice! klart jag ska de, är typ dum i huvet annars.

/olivia♣

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback