olivia: spinning round, round nothing

heiHEI
kom nyss från frukosten jag så fint serverade mej själv. Jag fick limpa och o'boy. jummi
idag skulle vi till kyrkan, men pga det fina vädret så bestämde vi NEJ, vi far inte idag. Vi har faktiskt bara en gång kvar som vi måste gå, och vi har ju gåttt det senaste helgerna, duktiga som vi är.

jag (and some more, troligtvis) har stora pengaproblem, den vanligfa typen. För mycket utgifter och för lite inkomster är knappast något nytt. Men allt som jag verkligen måste köpa har samlats till just nu. Förut var jag typ rik, men alla pengar har typ gått och gömt sej? de har lämnat mej(u)
Dessutom vill jag ju ha pengar i Stockholm, dit vi far dagen efter vår konfrimation. Som är dagen efter festivalen, dit vi typ själva(?) måste köpa biljetter till. fullt upp!

precis som emma så hade jag tänkt ge till er alla från oss alla riktigt fina, nya, skinande bilder, men när jag tittade igenom dem så bara; NEJ. Hälften är suddiga och de andra dödligt fula. Men så blir det med min kamera.
Så här kommer bilder från webben, från alla tider


sådärja, en sstund underhållning. Hittade "tyvärr" inte de äldsta bilderna, de från urminnes tider
/olivia♣

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback