olivia: that's all

nu är jag fräsch igen!!!!!!! längesen sist.
okej, nu lät det som om jag typ aldrig duschar/ är typ värsta äcklet men så är det såklart inte. Men efter en heldags cylklande+badande ute så är man.... som man är

ikväll kom lina hit, eftersom det har varit grymt varmt hela dan for vi och bada, falkträsket ofc. Så mycket varmare än i morse, kan jag bara säga.
efter det har jag ju duschat (woho!) och sett tv, en random film jag fortfarande inte fatar vad den handlar om. ja, den var mycket bra

imorrn efter skolan, äntligen klippning! Men blir typ ba topparna, i think. sen så ska vi3 caregangare som fortfarande är istan då leta skor osv. Om ni har missat nyheten så sticker liza till stockholm imorrn, stannar till fredag. Och vi som inte har träffats sen fredag, läser du det här älskar jag dej och hoppas du får kul i stockholm. Nemen titta vad gullig jag kan vara sometimes

emma har laddat in bilder, så kan se om jag hittar några från helgens aktiviteter

okej, hon hade bara laddat in tre(?) och jag la in dem alla. enjoyyyy
/olivia♣(sleepytime)

Kommentarer
Postat av: ElinStenberg!

Ändå skönt att klippa sig inför sommaren och skolavslutingen osvosv..

Hoppas att det blir fint som du ska klippa dig, för väl se hur min klippning blir på onsdag efter skolan :D

2009-05-31 @ 22:58:11
URL: http://ehliiiin.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback