olivia: this doesn't go together

oj jäklar
varför så dålig uppdatering? eller jag vet ju varför jag inte har skrive, har inte haft tid eller dator. men ni andra?fy skäms

idag hade vi planerat fallekuse vilket är vårt namn på falkträsket, som förövrigt ligger inom ett rimlitg avstånd från vårat hus.
men matilda vägrar vakna, och jag funderar på att gå och duscha. ja, jag vill inte att stranden ska se mej ofräsch

hade fått ett sms när jag vakna, mormor hade bokat en klipptid, äntligen! mina toppar.... bortom all räddning
frågan är bara vad hon menar med !5.30
menar hon 15.30 eller kanske 5.30? alltså 17.30 fast med fel siffror... eller kanske på natten? jag vet ju vilket alternativ jag tror på.

matilda vaknade äntligen och pappa for just till stugan. we got a little world of our own, eller rättare sagt ett hus. tror jag.

/olivia♣

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback