olivia: you can, but do you really have to?

ojsan. Råkade publicera utan att jag hade skrivit något. Det var ju olyckligt!

sen mitt förra inlägg har jag abra chillat på stan och sen hemma. MEn på stan, varför är det alltid fullt av folk man känner när man är som risigast? Nästan pinsamt, oduschad, sovit i sminket, samma klläder, osv.. varför?
Träffade på många gamla bekanta faktiskt, riktigt roligt att göra det.

Det känns som att vi har haft lov jättelänge, fast vi bara har haft två extra dagar. DEt är nästan sjukt hur mycket jag har hunnit med, men .. Jag kommer nästan inte ihåg. Jag förstår inte vad som händer, men så blir det alltid. Om det händer mycket grejer, så kommer jag knappt ihåg nåt heller. Skumt.
Särskilt på somrarna blir det jämt så, så det känns som att man inte har hunnit med nånting. MEn jag vet att vi har det, om jag tänker efter...
I sommar kommer det bli så. Vi i careg har så sjukt mycket planer att det knappt känns som att tiden kommer att räcka till, fast jag vet med säkerhet att den gör det. Och sen kommer jag knappt komma ihåg allt vi gjort, jag bara vet att det kommer bli så.
Hur många dagar är det kvar till skolavslutningen nu? kasnke... 26skoldagar eller nåt har jag hört? men jag vet inte. När man tänker på det så känns det som en löjligt kort tid, hallå det kommer typ kännas som vi får sommarlov om en vecka?
Men samtidigt så känns det som en omöjligt lång tid som jag inte vet hur jag ska klara. Provprovprov och jag kan ju ingenting. Det är ju en evighet kvar tills sommarlovet, då man är ledig hela dagarna och man får göra vad man vill. Ja, om den dagen (som förövrigt låter som en fantastisk dröm) någonsin kommer. Men jag vet ju att den gör det.

det här blev visst ett drygt inlägg.... whooops men sånt händer. Nej, förresten, alla mina inlägg är typ dryga, men ni får stå ut.. tjolahopp!
/olivia♣

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback